قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فتح الله زاده-استقلالعلي فتح الله‌زاده در حوالی غروب چهارشنبه به دليل عفونت شديد ريه در بيمارستان آتيه بستري شده است.

 مديرعامل استقلال با حضور در اورژانس بيمارستان آتيه تحت نظر پزشكان قرارگرفته است.

دكتر نوروزي پزشك سابق استقلال وي را همراهي مي‌كند.

[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:1 ] [ A--A ]

کرار-استقلال انلاینبازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی بود اما داور این مسابقه را خراب کرد.
 بازي خوبي بود، اما قهرماني آن را خراب كرد

 جاسم کرار در پایان بازی استقلال مقابل سایپا و پیروزی یک بر صفر آبی پوشان مقابل حریف عنوان کرد: بازی خوبی بود اما داور این مسابقه را خراب کرد.

وی افزود: داور نگاه نمی‌کرد وقتی من پاس به بازیکن خودی داده‌ام بازیکن حریف عمدا به پای من تکل می‌زد. محسن قهرمانی با صدای بلند صحبت می‌کرد و نحوه رفتارش درست نبود.

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:35 ] [ A--A ]

 

 

بازیکنان تیم استقلال از ساعت 13 (یکشنبه) با حضور در هتل المپیک اردوی بازی با سایپا را برپا می کنند.

 


بازیکنان استقلال روز شنبه 90 دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. این تمرین که شامل گرم کردن، بازی تحت فشار، ارسال از جناحین و مرور ضربات ایستگاهی بود، یک غایب داشت. ولید علی بازیکن کویتی استقلال که بعد از دربی تهران راهی کویت شده، تنها غایب تمرین شنبه استقلالی ها در ورزشگاه دستگردی بود.

استقلالی ها باید ساعت 13 (یکشنبه) در هتل المپیک حاضر شوند و آخرین تمرین قبل از بازی با سایپا نیز عصر فردا برگزار خواهد شد.

محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال در خصوص نامه درخواستی باشگاه به فیفا بابت شکایت رینالدو گفت: فیفا فرجام خواهی استقلال را پذیرفته و به طور موقت باشگاه از محدودیت زمانی برای پرداخت مطالبات بازیکن پرویی رهایی یافته، اما این به منزله لغو بدهی یا لغو حکم قبلی فیفا نیست و استقلال به این ترتیب از مدت زمانی 2، 3 ماهه برای پرداخت این مطالبات برخوردار شده است.

خبر دیگر از استقلال اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدیرعامل استقلال برای شرکت در اجلاس کمیته باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال آسیا دعوت کرد.

دومین نشست کمیته باشگاه‌های حرفه‌ای آسیا  در سال 2011 روز 29 آبان  در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار خواهد شد و در آن در مورد نحوه برگزاری لیگ قهرمانان در چهار دوره آتی تصمیم گیری می شود. ای اف سی ضمن دعوت از فتح الله زاده، از وی خواسته است پیشنهادهای خود در این باره را برای قرار گرفتن در دستور جلسه، تا 10 روز آینده به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.
[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ A--A ]

خسرو حیدری در نشست خبری پیش از بازی فردای استقلال با سایپا اظهار داشت: هفته گذشته یکی از بهترین دربی‌ها را دیدیم. با تمام استرس بازی خوبی بود اما این مسابقه به تاریخ پیوست و ما آماده‌ایم مقابل سایپا یک نتیجه خوب بگیریم.

 

وی افزود: این مهم است که با نتیجه گرفتن خود را از سایر رقبا دور کنیم هر چند که سایپا تیمی است که روز به روز بهتر شده و مربی خوبی هم دارد. فکر می‌کنم بازی راحتی نداریم.

 

خسرو حیدری ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم که هواداران همانطور که در دربی ما را حمایت کردند در این مسابقه نیز ما را تنها نگذارند و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

 

این بازیکن در خصوص اینکه تفاوت بازی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا چیست و استقلال چه شرایطی برای این مسابقات دارد گفت: در این چند سال که در لیگ قهرمانان بازی کرده‌ام متوجه شده‌ام بازی در آسیا مشکل‌تر از داخل است. چون همه تیم‌ها با انگیزه زیادی وارد مسابقات می‌شوند. استقلال هم متأسفانه در این چند سال در دور بدشانسی بوده و 2 سال قبل هم که به مرحله حذفی راه پیدا کرد باخت اما امسال فکر می‌کنم ابتدا باید در لیگ به قهرمانی دست پیدا کنیم و همچنین در آسیا با اقتدار بالا رویم. اگر بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم در ورزشگاه آزادی مسابقه حذفی را برگزار می‌کنیم و از این طریق تا حدود زیادی سال آینده برای قهرمانی استقلال را خواهید دید.

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ A--A ]
مجید صالح سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: از شرایط خوبی برخودار هستیم ولی من بازی استقلال و سایپا را به دو بخش تقسیم می‌کنم. اولین بخش مربوط به خودمان است ولی در بخش دوم باید اعتراف کنم که تیم استقلال چهار ویژگی خاص دارد که در اولین وهله باید بگویم این تیم نه تنها در ایران بلکه یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود.
وی تأکید کرد: با شروع لیگ قهرمانان آسیا خواهید دید که این تیم چه پتانسیلی دارد و این را بیراه نمی‌گویم به این دلیل که سه دوره متوالی با تیم ذوب‌آهن تمام قدرت‌های آسیا را دیده‌ام و از همین حالا می‌گویم که استقلال فصل موفقی را در لیگ قهرمانان آسیا سال 2014 خواهد داشت.

سرمربی سایپا با تعریف و تمجید از تیم استقلال گفت: این تیم از مدیریت با ثباتی نسبت به سال های گذشته برخوردار است و داشتن کمپ حرفه‌ای یکی از امکانات خوب این مجموعه محسوب می‌شود همانطور که در سایپا ما از مجموعه‌ای برخودار هستیم که دارای ایزوی استاندار است و حریف فردای ما هم از همین امکانات برخودار است به همین دلیل می‌گویم این تیم مولفه‌‌های بهترین بودن را دارد.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از افتخارات من در لیگ برتر امسال این است که در کنار عزیزانی قرار گرفته‌ام که سال ها استاد من بوده‌ام. فریبا و مظلومی به همراه ترابپور از مربیان تیم من در هما بوده‌اند و با مربی دروازه‌بانان این تیم هم‌بازی بوده‌ام ضمن آنکه مولایی مربی بدنساز خوب و هنکه یک مربی خارجی با دانش است که فوتبال روز را به استقلال تزریق کرده و تمامی این مجموعه را منصور پورحیدری سرپرستی می‌کند.
صالح در ادامه صحبت‌هایش گفت: سومین ویژگی تیم استقلال بازیکنان بزرگ این تیم هستند که در هر پستی جایگزین های خوبی دارند. سال 1373 در بازی با استقلال در دور رفت یک بر صفر آنها را شکست دادیم در بازی برگشت یک بر صفر باختیم و در فینال با گل فرشاد فلاحت‌زاده قهرمان ایران شدیم اما بعد از آن بازی صادق ورمزیار اعلام کرد که روی نیمکت سایپا یک تیم کامل نشسته بودند و حالا هم مشابه همین اتفاق در استقلال رخ داده است.
 
وی تأکید کرد: در بحث آخر به هواداران پرشمار استقلال اشاره می‌کنم زیرا یک ماه به همراه قلعه‌نویی در استقلال بوده‌ام و جام حذفی را کسب کردیم و آنجا فهمیدم که چه هواداران خون‌گرمی دارند که هیچ وقت به حق‌شان نرسیدند. آنها از کمترین امکانات رفاهی برخودار هستند ولی حالا علم به‌روز شده و جوانان از کامیپوتر و اینترنت همه چیز را متوجه می‌شوند و دیدیم که به خاطر همین اتفاقات یکی از بهترین دربی‌ها با کمترین حواشی پشت‌سر گذاشتیم. خوشبختانه فرهنگ هواداران ما تغییر کرده و مطمئن هستم سال‌های آینده بهتر خواهیم شد.

صالح در ادامه صحبت‌هایش گفت: در لیگ برتر انگلیس می‌بینیم که بازیکن یک تیم در یک قدمی هواداران اوت پرتاب می‌کند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با توجه به فرهنگی غنی که در کشور خودم سراغ دارم این اتفاق به زودی در اینجا خواهد افتاد و همه اینها باعث می‌شود که بازیکنان سایپا با حضور تماشاگران از انگیزه زیادی برای بازی با استقلال برخودار شوند.
وی با اشاره به بازی فردای تیمش گفت: در طی این سال ها سایپا هیچ‌وقت مقابل استقلال کم نیاورده و ساختار خوبی را تشکیل داده است، حتی در مسابقاتی که بازی را واگذار کرده‌ایم امسال به جز یکی دو مورد از تمامی بازی‌ها راضی هستیم و حتی می‌توانستیم نتیجه را واگذار نکنیم ولی تیم‌ تاکتیک‌پذیری دارم و برای بازی فردا تدابیری دارم که نقاط قوت حریف را مهار کنم.
[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ A--A ]

زندی-استقلال انلاینهافبک تیم فوتبال استقلال گفت: روز جمعه واقعا سورپرایز شدم. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و فکر می‌کنم یکی از راحت‌ترین بازی‌های فصل را پشت سر گذاشتیم.

 فریدون زندی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارزش برد مقابل پرسپولیس آنجایی بیشتر شد که دوباره به صدر جدول رسیدیم و توانستیم تراژدی بازی با تراکتور سازی را تا اندازه‌ای جبران کنیم.

وی ادامه داد: دویدن و کار با وزنه را آغاز کرده‌ام و شرایطم هر روز بهتر از قبل می‌شود. نمی‌توانم دقیق زمان بازگشتم به میادین را بگویم اما فکر می‌کنم این اتفاق خیلی زود رخ بدهد و بتوانم در تمرینات گروهی و تاکتیکی تیم شرکت کنم.

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ A--A ]

رحمتی-استقلال آنلاینهافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی مقابل پرسپولیس روحیه ما را برای شکست سایپا بالا برد.
کیانوش رحمتی در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از دیدار فردا با سایپا اظهار داشت: با اضافه شدن تمام بازیکنان شرایط تیم خوب شده است بعد از باخت به تراکتورسازی در خانه فشار روحی زیادی را متحمل شدیم که خوشبختانه با شکست پرسپولیس خیلی زود برگشتیم و توانستیم این روند را حفظ کنیم.

هافبک استقلال در خصوص معرفی اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: مطمئنا این نفراتی که به جمع استقلال اضافه شده‌اند قصد و نیت این را دارند که باشگاه کمک کنند و امیدوارم چه در بیرون زمین و چه در داخل زمین به فکر عوامل و مجموعه تیم باشند.

وی انتخاب زرینچه و فرزامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نفرات به خاطر تجربه حضورشان در استقلال می‌توانند کمک شایانی به مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره داشته باشند و بدون شک حضور آنها باعث دلگرمی خواهد بود.

رحمتی در پایان در خصوص دیدار روز دوشنبه مقابل سایپا گفت: سایپا از تیم‌های خوب و با انگیزه لیگ برتر است که تا به اینجا نتایج خوبی گرفته اما از آنجا که با برد پرسپولیس روحیه خوبی داریم، برای شکست این تیم وارد زمین خواهیم شد.

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ A--A ]

جباری-استقلال آنلاینمجتبی جباری هافبک تیم استقلال شرایط ایده الی در ترکیب این تیم دارد.این بازیکن معتقد است پس از صحبت هایی که در برنامه 90 انجام داده شده است،با مسئولین و مربیان تیم استقلال مشکلی پیدا نکرده است.

جباری گفت:شرایط من در تیم استقلال ایده ال است و نمی خواهم این شرایط را تغییر دهم.ما این فصل اهداف بزرگی داریم و باید به این اهداف برسیم.
وی افزود:با مربیان و مسئولین استقلال مشکل خاصی ندارم،من بازیکن این تیم هستم و با شرایط کاملا ایده ال تیمم را همراهی می کنم.

جباری تصریح کرد:شرایط خوبی که درحال حاضر با آن روبه رو هستم را قبل از اینها نیز در استقلال داشتم و با آن روبه رو بودم و قرار نیست شرایط برای من تغییر کند؛زیرا می خواهم این شرایط را حفظ کرده و آن را ادامه دهم. وی در پایان اظهار داشت:ما برای قهرمانی تلاش می کنیم

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ A--A ]
ولید علی در دو بازی اخیر در ترکیب استقلال حضور نداشت. وی در دیدار با تراکتورسازی به دلیل اینکه دیر از اردوی تیم ملی کویت به تهران برگشت، به بازی نرسید و برای مسابقه با پرسپولیس هم مظلومی از وجود این بازیکن استفاده نکرد.

روز چهارشنبه هفته گذشته ولید علی غایب بود و در حالی باید خود را به تمرین می رساند شایعه شده بود که این بازیکن به دلیل بازی نکردن قهر کرده است.

ولید علی از شرایط فنی خود در استقلال راضی نیست و می خواهد بازی های بیشتری به او برسد و به همین دلیل از باشگاه خواسته قراردادش با این تیم فسخ شود.
باشگاه استقلال هنوز جوابی به این درخواست نداده است.
در روزهای آینده کادرفنی و باشگاه استقلال در مورد ولید علی تصمیم گیری می کنند.
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:46 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا